Museet på 30 minuter på lätt svenska

Kvinnlig guide pekar på en modell för en grupp besökare.
Museichef Tina Rodhe visar modell av det medeltida Stockholm. Foto: Ernesto Garzón

Följ med på en gratis introduktionsvisning av Medeltidsmuseet på lätt svenska. Onsdagar 13.00–13.30.

Under sportlov, påsklov, höstlov och jullov är visningen familjeanpassad.

Bokningsvillkor

Hämta ditt deltagarklistermärke i museets entrédisk senast 5 minuter innan visningens start för att få följa med på visningen. Visa din gratisbiljett du bokat via nätet till entrépersonalen. Märken som inte hämtats i tid släpps till förmån för andra deltagare.

Det är ett högt tryck på våra visningar. Har du biljetter du inte ska använda? Hör av dig till oss via e-postså att någon annan kan utnyttja platsen:

boka.medeltidsmuseet@stockholm.se

Tillgänglighet

Visningen är tillgänglig för personer med rullstol, rullator eller barnvagn.